Veelgestelde vragen

Antwoord op veelgestelde vragen

Staat in deze lijst niet het antwoord op je vraag? Mail deze dan naar info@10mijlvanzwollezuid.nl. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen je vraag te beantwoorden.

Sta je ingeschreven voor de 10 mijl maar loop je liever de 5 mijl of andersom, dan kun je dit tot en met 15 maart doorgeven. Dit kan via: Afstand wijzigen

Heb je je ingeschreven, maar kun je helaas niet deelnemen, dan kun je de inschrijving overdragen aan een andere loper tot en met 15 maart. Restitutie van je inschrijfgeld is helaas niet mogelijk.

 

De organisatie is bereikbaar via info@10mijlvanzwollezuid.nl.

 

Er is een limiet gesteld van totaal 2000 deelnemers voor de 5 en de 10 Mijl.

 

Iedere deelnemer verklaart zich akkoord met de deelnemersvoorwaarden.

 

Er is geen gelegenheid tot douchen na de wedstrijd in wijkcentrum SIO.

 

Bij de KidsRun is er na de finish water beschikbaar voor alle deelnemers.
Bij de 5 & 10 Mijl zijn er op het parcours waterposten beschikbaar. Ook bij de finish ontvangen de deelnemers water.

Een belangrijk uitgangspunt van de HUIS VAN VERHUUR 10 Mijl van Zwolle Zuid is dat een gedeelte van de opbrengst aan een goed doel geschonken wordt.

Met de 13e editie van 13 april 2024 steunen wij de volgende goede doelen:

MyZwolle – For Ukraine zet zich in voor creëren van een wij-gevoel in de vorm van activiteiten en projecten die er toe doen en zich richten op vrijheid. Momenteel richt zij zich vooral op het verzorgen van  directe hulp in Oekraïne door middel van donaties, goederen, transport en menskracht.

www.myzwolle.nl

 

t Hoefijzer is gespecialiseerd in paardrijden voor mensen met een beperking en wil de integratie van mensen met een beperking bevorderen. Hiertoe is er ruimte voor dagbesteding en worden mensen met een beperking in de gelegenheid gesteld onder begeleiding de dagelijks werkzaamheden in- en rond de manege te verrichten.

www.thoefijzer.nl

 

Kind in beeld heeft zich ten doel gesteld activiteiten te organiseren voor kinderen samen met hun ouders en/of verzorgers uit Zwolse gezinnen met een laag inkomen. Activiteiten van de stichting zijn onder andere de Sinterklaasactie, Hét Grote Sinterklaasfeest, Hét Grote Zomerfeest, Uitje Dinoland, Uitje Slagharen, Uitje IJsbeeldenfestival.

www.stichtingkindinbeeld.nl

  • Kidsrun € 2,50
  • 5 en 10 Mijl € 21,00

De inschrijfgelden worden via Ideal geïncasseerd na de inschrijving. Na betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging van je inschrijving en betaling.

In wijkcentrum SIO is er gelegenheid om je om te kleden en om je kleding en andere spullen (onbewaakt) achter te laten.

 

Er zijn geen kluisjes aanwezig voor het bewaren van waardevolle spullen.

 

Geef je bij de inschrijving een geldig e-mailadres door dan ontvang je op dat e-mailadres af en toe een digitale nieuwsbrief met daarin informatie over de Huis van Verhuur 10 Mijl van Zwolle Zuid en aanverwante zaken.

 

Bij de Huis van Verhuur 10 Mijl van Zwolle Zuid is medische hulpverlening aanwezig. Zowel op het parcours als bij het start/finish gebied zijn EHBO’ers aanwezig.

 

Tijdens het hardloopevenement is de organisatie bereikbaar voor noodgevallen op telefoonnummer: 06-53149342.

 

Kun je helaas niet meelopen, maar ken je iemand die jouw starnummer over wil nemen, dan kun je dit zelf verwerken door het wijzigen van je inschrijfgegevens. De wijzigingen kun je doorgeven via de link die in je bevestigingsmail staat.

 

Je wordt dringend verzocht om met de fiets te komen. Deze kun je parkeren in de directe omgeving van SIO. Mocht je toch met de auto komen, dan kun je het beste parkeren bij het winkelcentrum Zwolle-Zuid of op de parkeerplaats ter hoogte van het kruispunt Burg. De Vos van Steenwijklaan en de Landsheerlaan. Vanaf beide locaties is het een paar honderd meter lopen naar wijkcentrum SIO.

 

De snelste drie mannen en de snelste drie vrouwen van alle afstanden vallen in de prijzen en ontvangen een geldprijs.

 

De organisatie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid van welke aard dan ook. U loopt op eigen risico en voor eigen verantwoordelijkheid. Wij adviseren u de deelnemersvoorwaarden te lezen voor specifieke informatie.

 

Je kunt op de volgende momenten je startbewijs ophalen:
 
Bij Lopers Company, Gasthuisplein 2 vanaf woensdag 10 april t/m vrijdag 12 april. In SIO aan de Thorbeckelaan 2 op zaterdag 13 april van 12.00 – 16.15 uur.

15.00 uur: KidsRun 6 & 7 jaar
15.15 uur: KidsRun 8 & 9 jaar
15.30 uur: KidsRun 10-12 jaar
17.00 uur: 5 & 10 Mijl

Er zijn twee startvakken bij de 5 & 10 Mijl.
De wedstrijdlopers starten eerst. Daarna de recreanten. De startvakken worden aangegeven middels vlaggen. Hiermee willen wij het aantal inhaalbewegingen bij de start beperken zodat er voor iedereen voldoende ruimte is om prettig van start gaan in zijn of haar eigen tempo.

Een hardloopevenement is niet alleen leuk voor de deelnemers maar ook voor de toeschouwers. Kom vooral kijken en moedig de lopers aan om hun doel te bereiken. Een gezellige en feestelijke sfeer kan voor de loper net het extra duwtje in de rug zijn om een mooi resultaat te behalen. Versieringen, spandoeken, muziek, en aanmoedigingen zijn van harte welkom. Zorg er echter wel voor dat er op het parcours geen obstakels zijn die de lopers kunnen hinderen.

 

Nabij het start-finishgebied en bij de waterposten staan toiletten en plaszuilen.

 

De medewerkers van Traffic Support en onze vrijwilligers zorgen voor een veilige situatie voor alle lopers en het verkeer rondom het parcours. Voor en vlak na de loop worden de wegen rondom het parcours hiervoor afgezet.

 

De Huis van Verhuur 10 Mijl van Zwolle Zuid is geen officiële wedstrijdloop.